רולס-רויס הציגה את הרכב החשמלי החזק ביותר בתולדותיה – Black Badge Spectre, שמביא עמו שילוב של עוצמה מרהיבה ומגע של עיצוב מרדני בהשראת מועדוני הלילה של שנות ה-80 וה-90. הדגם החדש, שמחירו מתחיל ב-320,000 ליש”ט, כולל חידושים טכנולוגיים פורצי דרך, בהשראת טייסי מטוסי הספיטפייר ממלחמת העולם השנייה.
ה-Black Badge Spectre מצויד בכפתור חדש בשם “Infinity Mode” שממוקם בהגה ומאפשר למכונית לשחרר את מלוא 659 כוחות הסוס שלה (485kW), לעומת 585 כוחות סוס בדגם הסטנדרטי. הכפתור, המעוטר בסמל האינסוף המזוהה עם דגמי ה-Black Badge, נועד להעניק חווית נהיגה אינטנסיבית ודינמית יותר.

הכוח העודף מאפשר ל-Black Badge Spectre להאיץ מ-0 ל-97 קמ”ש (60 מייל לשעה) תוך 4.1 שניות בלבד – מהיר יותר בשליש השנייה מהדגם הרגיל. טווח הנסיעה של הדגם עומד על בין 492 ל-529 ק”מ (306 עד 329 מייל), מה שמאפשר לנהגיו להגיע מלונדון לניוקאסל ללא עצירות.
הרכב מופעל על ידי שני מנועים חשמליים – אחד לכל סרן – ונטען ל-80% בתוך 34 דקות בלבד באמצעות מטען DC מהיר, או תוך 5.5 שעות עם מטען ביתי.

הכפתור “Infinity Mode” נולד בהשראת מנועי מרלין של רולס-רויס, ששימשו את מטוסי הספיטפייר במלחמת העולם השנייה וכללו כפתור ששחרר כוח נוסף בזמן קרבות אוויר. בחברה מסבירים כי בעת הפעלת המצב, המדדים בלוח המחוונים הופכים לצבעים חיים יותר, המשקפים את שינוי האופי של המכונית.
בנוסף ל-Infinity Mode, ה-Spectre מצוידת גם במצב חדש בשם “Spirited Mode”, המגביר את המומנט (Torque) של המכונית ל-1,075Nm, ומספק תאוצה מיידית ועוצמתית.
רולס-רויס מכוונת את הדגם החדש לאוכלוסיית לקוחות עשירה ובלתי שגרתית, אותה היא מגדירה כ”פורצת גבולות” ו”בעלת רוח מרדנית”. הדגם מוצע בצבעים בהשראת אורות הניאון של שנות ה-80 וה-90, ביניהם צבע חדש בשם “Vapour Violet” בהשראת סצנת המועדונים של אותה תקופה.



בתוך הרכב, התאורה הפנימית כוללת יותר מ-5,500 סיבים אופטיים בגדלים ובעוצמות משתנות, המדמים שמיים ליליים. הדשבורד מעוטר בגרסה מופשטת של “רוח האקסטזה” (Spirit of Ecstasy), כשהסמל משולב בסמל האינסוף המסמל כוח אינסופי.
למרות שהכפתורים החדשים מהווים חידוש טכנולוגי עבור רולס-רויס, הם נושאים משמעות היסטורית: בדומה לכפתורי ההאצה במטוסי הספיטפייר, גם כאן השימוש בעוצמה המוגברת זמני ומעניק חווית נהיגה ייחודית.
ואמנם שמנועי המרלין במטוסי הספיטפייר דרשו מהטייסים לדווח לאחר השימוש בכוח הנוסף, נהגי ה-Black Badge Spectre פטורים מדיווח שכזה – אך כן מוזהרים כי שימוש תכוף ב-Infinity Mode יפחית משמעותית את טווח הנסיעה של המכונית.
בפיתוח ה-Black Badge Spectre, רולס-רויס אספה נתוני נהיגה מאלפי קילומטרים של נהיגה של לקוחות נבחרים. אלו נבחרו בסודיות כנהגי ניסוי, והשתתפו בעיצוב חווית הנהיגה של הרכב, תוך שמירה על סודיות מוחלטת עד להשקה הרשמית
במטרה לעמוד בציפיות הגבוהות של הלקוחות, המותג שיפר את ההיגוי והיציבות של המכונית, וכמובן את מערכת המתלים, שמספקת את אותה “נסיעה על שטיח קסמים” האופיינית לרכבי רולס-רויס.