בנטלי מגיעה לתערוכת Retromobile בפריז עם שני דגמים בולטים המשקפים את השילוב בין מורשת היסטורית לטכנולוגיה מודרנית. מצד אחד, ה-Speed Six Continuation – שחזור של מכונת המירוץ ששלטה במסלולים בשנות ה-20, ומצד שני, ה-Continental GTC Speed החדשה, המצוידת במערכת הנעה היברידית מתקדמת.

ה-Speed Six היה רכב מירוצים אייקוני שרשם שני ניצחונות היסטוריים ב-Le Mans בשנים 1929 ו-1930. כעת, במסגרת סדרת ה-Continuation, בנטלי מייצרת מחדש את הדגם תוך שימוש בטכניקות בנייה וכלים תקופתיים, בתהליך ייצור קפדני של עשרה חודשים לכל מכונית.
לצורך הפרויקט, השתמשה בנטלי בשני דגמים מקוריים: GU409, אחד מהרכבים ההיסטוריים של החברה, ו-Old Number 3 – מכונית שהשתתפה ב-Le Mans של 1930. צוות Mulliner של בנטלי קיבל גישה לרכב ההיסטורי, מה שאפשר לו לבצע שחזור מדויק של מידות, חומרים ומרכיבים מכניים.

במקביל, חושפת בנטלי את ה-Continental GTC Speed החדשה, המצוידת במערכת הנעה Ultra Performance Hybrid המשלבת מנוע V8 טווין-טורבו 4.0 ליטר (600 כ”ס) עם מנוע חשמלי (190 כ”ס). השילוב מייצר 782 כ”ס ומומנט של 1000 ניוטון-מטר, עם פליטת פחמן נמוכה של 29 גרם לקילומטר וטווח חשמלי של 81 ק”מ לפי תקן WLTP.
דגם הקבריולה מצויד בגג רך Seven-Bow, הנפתח תוך 19 שניות במהירות של עד 48 קמ”ש, וזמין בשבעה צבעים שונים, כולל גימור Tweed שמחזיר למותג את הניחוח הבריטי הקלאסי.

שני הדגמים הללו מייצגים את הגישה הדו-כיוונית של בנטלי: מצד אחד, הנצחת מורשת המירוצים ההיסטורית של המותג, ומנגד – דחיפה טכנולוגית קדימה עם מערכות הנעה מתקדמות שמשלבות ביצועים גבוהים עם חוויית נהיגה מתקדמת.


