ענקית הרכב הבריטית בנטלי חשפה את ׳The Black Rose׳, אחד הדגמים היוקרתיים והנדירים ביותר שנבנו במסגרת סדרת ה-Batur, המתאפיין בעיצוב בהתאמה אישית עד לפרטים הקטנים ביותר. הדגם, שהוזמן באופן מיוחד על ידי לקוח פרטי, מציג לראשונה בתעשיית הרכב שילוב של זהב ורד 18 קראט בטכנולוגיית הדפסת תלת-ממד – חידוש הממחיש את מחויבותה של בנטלי לחדשנות ולשילוב של אומנות מסורתית עם טכנולוגיות ייצור מתקדמות.
החידוש המרכזי ב-‘The Black Rose’ הוא השימוש בזהב ורד בטכנולוגיית Additive Manufacturing (AM), שיטה חדשנית להדפסת תלת-ממד של חומרים יוקרתיים. בתהליך זה שולבו עד 210 גרם של זהב ורד 18 קראט, המסומן בחותמת אותנטיות מבירמינגהם, בנקודות מגע מרכזיות בתא הנוסעים, כולל בורר מצבי הנהיגה, פתחי האוורור האייקוניים של בנטלי, וסמן ייחודי על ההגה.

הסגסוגת היוקרתית של הזהב הורוד מורכבת בעיקר מזהב טהור, נחושת וכסף, מה שמעניק לה גוון ורדרד-חם ועיצוב יוצא דופן. בנטלי שיתפה פעולה עם בית המלאכה הבריטי היוקרתי Cooksongold, כדי לשלב בתהליך ייצור המכונית חומרים ממוחזרים בלבד – כחלק ממחויבותה לקיימות.
‘The Black Rose’ היא אחת מתוך 18 יחידות בלבד של דגם ה-Batur, ורק אחת משלוש שמגיעות עם הגה ימני. תהליך היצירה של המכונית בוצע בשיתוף מלא עם הלקוח באמצעות מחלקת Mulliner – חטיבת ההתאמות האישיות של בנטלי.

המכונית צבועה בגוון Black Rose Metallic, צבע ייחודי שפותח במיוחד עבור הלקוח, עם שילוב של גוף עליון בצבע Beluga Gloss ונגיעות זהב ורד סאטן בחלקים שונים – מהגריל הקדמי ועד למראות הצד והחישוקים התלת-גוניים בקוטר 22 אינץ’, העוטפים בלמים קרמיים עם קליפרים שחורים.
פנים הרכב משקף את הייחודיות שבחוץ – שילוב של עור Beluga יוקרתי, בד טוויד אפור-כהה, ודיפונים צבועים בגוון Black Rose, היוצרים סביבה כהה ומסוגננת, שבה זהב הורד בולט בנגיעות עדינות.
חטיבת Mulliner, המתמחה ביצירות רכב בהתאמה אישית מאז שנות ה-20 של המאה הקודמת, ממשיכה לקבוע רף חדש בעולם הרכב היוקרתי. בדומה לדגמי Bacalar ו-Batur Convertible, גם דגם זה מדגים את האומנות הייחודית של החברה בשילוב בין עיצוב מסורתי, הנדסה מתקדמת ושימוש בחומרים נדירים.
לצד הזהב הורד, Mulliner מציעה ללקוחות אפשרויות התאמה אישית חסרות תקדים, כולל שימוש בטיטניום בהשראת תעשיית התעופה, עור אקולוגי המיוצר מתוצרי לוואי של קליית קפה, ושילובי עץ נדיר ואבני חן.

שילוב טכנולוגיית הדפסת תלת-ממד בזהב ורד הוא לא רק הצהרה עיצובית, אלא צעד נוסף של בנטלי לעבר עתיד של יוקרה ברת-קיימא. החברה השקיעה 3 מיליון פאונד בהרחבת יכולות הייצור בטכנולוגיית AM במפעל בקרו, כחלק מהמחויבות שלה להמשיך לחדש ולשלב חומרים מתקדמים בתהליך הייצור.